PAPUK TREK&TRAIL 2021.

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin

Papuk trekk & trail je jedinstvena i najpopularnija treking utrka na području Slavonije, a kao takva dio je Treking lige Hrvatske. Utrka je podijeljena u tri težinske kategorije, od kojih su dvije kategorije Active (19km) i Light (9km) koncipirane u obliku traila, odnosno trčanja po označenoj stazi, dok je najduža kategorija, Challenger (25-28km) kombinacija trekinga i traila gdje je potrebno znanje orijentacije uz pomoć karte i kompasa.

ORGANIZATOR

Sportsko rekreacijski klub „Baraber extreme team“ Belišće i Javna ustanova Park prirode Papuk

DATUM

27.11.2021. subota – 09:00 sati

LOKACIJA

Država: Republika Hrvatska

Mjesto: Općina Velika, Park prirode Papuk

KATEGORIJE

Challenger (trek & trail): 25-28 km/1500 mD+

Active (trail): 19km/900 mD+

Light (trail): 9km/400 mD+

PRIJAVA/STARTNINA

PRIJAVNICA

PRIJAVA/STARTNINA
Napomena 1: Svi koji se prijave i uplate startninu od 180 kn do 19.11.2021. godine na žiro-račun organizatora osiguravaju si startni paket.

Napomena 2: Djeca, maloljetnici od 14 do 18 godina (2004. do 2007. godište) plaćaju startninu u iznosu od 80 kn – prijavom i uplatom startnine od 80 kn do 19.11.2021. godine na žiro-račun organizatora osiguravaju si startni paket.

Napomena 3: Djeca do 14 godina – 2008. godište i mlađi, ne plaćaju startninu, a mogu se natjecati isključivo u Light kategoriji uz pratnju roditelja ili starije osobe!
Napomena 4: Svi koji ne uplate startninu do 19.11.2021. godine (naknadne prijave) plaćaju punu startninu na registracijama za utrku, ali ne dobivaju startni paket.

Napomena 5: Strani državljani plaćaju startninu na registracijama za utrku!!!

Broj žiro-računa za uplatu startnine od 180 kn:

IBAN: HR92 2340 0091 1103 4467 2

SRK „Baraber“, Bistrinačka 1, 31551 Belišće

Opis plaćanja: PT2021 + ime i prezime osobe ili osobe za koju se uplaćuje

OSTALE VAŽNE NAPOMENE OKO UPLATA I PRIJAVA:Povrat depozita: Nakon 19.11. se ne može zatražiti povrat startnine (može se prenijeti na drugu osobu).Povrat startnine nakon registracije: Nakon registracije i preuzimanja startnog broje i paketa nema povrata startnine.Odustajanje natjecatelja koji su platili startninu: Natjecatelji koji odustanu od utrke poslije 19.11., a koji su uplatili startninu, mogu pokupiti svoj startni paket i to isključivo na prijavama na dan utrke do kraja registracija/prijava (ili to može učiniti netko u njihovo ime) ili startninu mogu prebaciti na drugu osobu.


STARTNINA UKLJUČUJE SLJEDEĆE STAVKE:

1. Startni paket

2. Startni broj

3. Finišerska medalja

4. Okrjepu na stazi i cilju

5. Pisane upute za utrku, postavljanje staze i troškove pregleda

6. Službeno mjerenje vremena, obrada i objava rezultata

7. Dežurstvo Hrvatske Gorske službe spašavanja

8. Medalje + nagrade sponzora za prva 3 mjesta u svim kategorijama

9. Sve potrebne dozvole od mjerodavnih institucija

10. Printane zemljovide za utrku (Challenger kategorija)

11. Obrok poslije utrke

12. Fotografije s utrke

PRAVILA UTRKE:

1. Natjecatelji moraju slijediti označenu trasu sukladno svojoj kategoriji. Staza je označena postojećim markiranim planinarskim putevima, te trakicama ili strelicama na križanjima. Zabranjeno je korištenje puteva izvan staze i kraćenje staze

2. Natjecatelji se natječu na vlastitu odgovornost.

3. Natjecatelji se moraju pridržavati Pravila, propisa i regulacija Treking lige.

4. Natjecatelji moraju nositi svu propisanu obaveznu opremu.

5. Natjecatelji moraju nositi kontrolni karton sa startnim brojem tijekom cijele utrke i predati ga kontroloru na uvid na cilju

6. Natjecatelji moraju perforirati sve kućice na svojem startnom broju sukladne svojoj kategoriji.

7. Natjecatelji se moraju pridržavati propisa o kretanju u prometu, jer utrka na nekim dijelovima prolazi prometnicama.

8. Natjecatelji se moraju pridržavati svih uputa od strane službenih osoba na kontrolnim točkama, prijelazima prometnica i svih ostalih lokacija.

9. Svi natjecatelji koji odustanu dužni su o tome obavijestiti organizatora pozivom ili slanjem SMS-a sa svojim natjecateljskim brojem, imenom i prezimenom.

10. Sve maloljetne osobe mogu sudjelovati isključivo uz pratnju i na odgovornost roditelja.

11. Za nepridržavanje ovih pravila natjecatelji će biti diskvalificirani.

12. Organizatori nisu odgovorni za oštećenje ili gubitak stvari ili privatne imovine.

13. Svi natjecatelji koji tijekom utrke odustanu, a o tome osobno ne obavijeste organizatore na zapisničkom stolu do vremena službenog završetka utrke snosit će sankcije zabrane sudjelovanja na svim sljedećim utrkama.

14. Zemljovid i kontrolne točke „Challenger kategorije” biti će dostupne na startu utrke.

15. Za hitne slučajeve angažirano je dežurstvo Hrvatske Gorske službe spašavanja tijekom utrke.

OBAVEZNA OPREMA:

1. Set prve pomoći (zavoj, gaza, flasteri, sredstvo za dezinfekciju)

2. Astro-folija

3. Mobitel (sa napunjenom baterijom i brojem kojeg ste napisali u prijavnici!)

4. Minimalno 0,5 l tekućine

5. Čelna lampa sa rezervnim baterijama

6. Topliju odjeću sukladno vremenu (ukoliko to organizator zatraži): kapa, rukavice, jakna

7. Evidencijski karton/startni broj (osigurava organizator)

8. Upute za utrku (osigurava organizator)

9. Zemljovid (osigurava organizator)

PROVJERA OPREME:

Prije utrke svim kategorijama bit će pregledana obavezna oprema koja uključuje:

– Mobitel (sa napunjenim baterijama i brojem kojeg ste napisali u prijavnici!)

– Prva pomoć

– Čelna ili ručna lampa/baterija (može i svjetiljka sa mobitela)

NAGRADE:

– Medalje za prva 3 mjesta u svim kategorijama

– Poklon paketi za pobjednike

SMJEŠTAJ:

HEP (Velika) – 098/305-160

OPG Štefica (Velika) – 098/928-8205

OPG Mandić (Trenkovo) – 098/820-695

OPG Larva (Trenkovo) – 098/360-197

OPG Lončarević (Radovanci) – 098/362-331

INFO:

Za sve ostale informacije kontaktirati organizatora Angel Milišić-Zečević

Mob: 098 635 193 ili email baraber.extreme.team@gmail.com

Komentiraj